2022. november 29., kedd

D'ALESSANDRO START-TRICK & START-TRICK STEPOVER │ PANDA BROS.

3 megjegyzés:

  1. A brazil Ronaldo és az argentin D Alessandro mestere volt ennek a cseltípusnak. Korábbi posztomban pont ennek a cselnek a stepover változatának a videóját soztottam meg a blogon, ami atekintetben saját változat, hogy ezt a videot, most találtam - korábban is kísérleteztem az induló-cselekkel, a YouTube csatornámon a mai napig fent van egy több mint 5 évvel ezelőtti video, amin egy L-cselből kreálok egy hasonló indulócseles drop-mozdulatot.

    VálaszTörlés
  2. Ennél a cselnél mivel valójában nincs belső-drop, hanem a labdát csak megállítja és a testcselen is nagy hangsúly van, így a csel leginkább D'Alessandro cselmozdulatához van közel, viszont a két induló-csel közeli rokon egymással. A stepoverrel a labdán túllépünk, akárcsak a stepoveres belső-dropnál, amit én alkalmazok, de mivel itt nincs belső-drop így szerencsémre nem azonos a két csel ,így a stepoveres belső drop változatot továbbra is egy saját cselvariánsnak tekinthetem.

    VálaszTörlés