2022. december 19., hétfő

CSELPONTHU GIF'S

 















Az oldal és további blogjaim teljes és zavartalan működéséhez a Maxthon (64bit) 5.2.7.5000 böngészőt ajánlom, ebben a böngészőben továbbra is megtalálható a flash támogatás, így a pontos idő funkció is működik.
A hibaelhárításhoz fontos, hogy a windows figyelmeztet, hogy ezen kínai böngészőt ne használjuk, alaptalanul. A Maxthon 6-ra nem érdemes frissíteni, mivel például nem fogja video-kisablakban a zenelista videókat sem lejátszani, valamint nem képes arra, hogy gif tipusú háttérképpel működjön, tehát a Maxthon 6 több tekintetben visszalépés. 

FONTOS:
Ahhoz hogy az automatikus frissítés zavaró és gépfagyasztó működését megakadályozzuk, érdemes az
MxUp.exe filera rákeresni (ebből több lehet kb 2-3) majd átnevezni az exe kiterjesztést MxUp.bak-ra.

1 megjegyzés:

  1. Előszedtem az archívumból pár régi videót, amit részben tévékártyával vettem föl, részben pedig a holland voetbaltruc.nl ma már abban a formájában sajnos nem elérhető weboldalról töltöttem le. Az első freestyle oldal volt a neten, szegedi egyetemi éveim alatt a Milkó-háznál lévő netezőbe jártam éjjelente, ahol igazi "cyberpunk hangulat" volt (főként pár rendszeres "quakelő" és lövöldöző miatt, akik kihasználva a hely adottságát, összekötöttek pár gépet és lövöldözték egymást, de pazar zenelistát is lehetett ott hallgatni), elsőként mindig a holland oldalt monitoroztam, leginkább a groundmoves kategóriát, az airmoves nekem már akkor magas volt, bár az egyetemi tornaórán a dekázóbajnokságot is persze simán abszolváltam.

    Szomorú éve volt ez azoknak, akik szeretik a magyar labdarúgást. Nekem különösen atekintetben, hogy gyökereim részben Budára a Maros utcába vezetnek, és a Mészöly-család egy időben ott lakott (Maros-udvar). Mészöly Kálmán apám osztálytársa és nagybátyám gyerekkori haverja is volt egyben (Városmajori galeri), két osztályfényképet is őrzök ebből az időszakból, az Attila utcai, ma már Attila úti általános iskolába jártak, a Vérmezőnél, ha jól tudom - úgy tudom ez ma a Kosztolányi Gimnázium. Törővel Zuglóban évekkel ezelőtt véletlenül találkoztam valahol az Amerikai út magasságában épp a baráti társaságával "bandázott", rendkívül közvetlen embert ismertem meg a személyében, óriási megtiszteltetés volt számomra kezet fogni a legendával.
    Azt meg kell jegyezni, hogy Zuglónak ez a területe különös, hiszen Törő, Puskás Ferenc, József Attila (Korong utca), Huszárik Zoltán, és a kiváló Hamvas Béla (Erzsébet királyné útja 11.) is itt lakott. Mind-mind a maguk módján és kategóriájában zsenik voltak.

    VálaszTörlés